Z trzeciej lekcji kursu dowiesz się, jak dodać grafik i nieobecność pracownika w MyDr EDM, czyli bezpłatnym programie do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej i kompleksowego zarządzania przychodnią.
Zaloguj się pod adresem edm.mydr.pl, a jeśli nie masz jeszcze swojego konta w programie, to możesz je założyć TUTAJ. Warto to zrobić - jako że MyDr EDM jest darmowy, nic nie ryzykujesz, a możesz zyskać wygodne narzędzie do codziennej pracy.
Jak dodać grafik w MyDr EDM?
Kliknij w swój login, znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu, a następnie - w “Plan pracy”. Zaznacz pole odpowiadające interesującej Cię dacie i godzinie/ godzinom. Pojawi się okno dodawania elementu grafiku z możliwością edycji: dni tygodnia, daty i godziny rozpoczęcia/ zakończenia, gabinetu, sposobu przyjęcia (stacjonarnie, on-line), specjalizacji, czasu wizyty (w minutach), rodzaju wizyty (NFZ, prywatna), usług prywatnych itp. Po wprowadzeniu właściwych danych kliknij w zielony przycisk “Potwierdź”. I gotowe!
Jak dodać nieobecność w MyDr EDM?
Nieobecność również dodaje się z poziomu “Planu pracy”. W tym celu kliknij w zielony przycisk “Nieobecność +”, widoczny w prawym górnym rogu ekranu. W okienku, które się pojawi, podaj datę i godzinę początku i końca nieobecności. Możesz określić jej przyczynę (urlop, zwolnienie, nagłe, inne). Zatwierdź swoje działanie zielonym przyciskiem, a nieobecność zostanie dodana do grafiku i będzie widoczna w “Kalendarzu”.
***
Jeśli jeszcze nie jesteś przekonany do założenia bezpłatnego konta w programie, przetestuj powyższe funkcjonalności w wersji demonstracyjnej MyDr EDM.
Komentarze
[ z 0]